Sunday the 8th of january in Swedish

Stockholm

 

 

 

 

 

 

Swan Lake

Dansens Hus

Söndag

(Opera)

Image of Swan Lake

 

 

 

 

Efter alla framgångar med Bounce på Dansens Hus, internationellt och senaste succén The Last Bounce i Globen, tar sig Fredrik ”Benke” Rydman an en av världens mest älskade och framförda baletter. I hans råa streetdancetolkning av den klassiska sagan Svansjön får Tjajkovskijs originalmusik möta nykomponerad musik av bland andra Salem Al Fakir, Moneybrother, Adiam Dymott och nya stjärnskottet Lune.

 

Handlingen har förlagts till nutid. Istället för trolldom får Rothbart makt över omgivningen med hjälp av droger. Svanarna är prostituerade och helt beroende av Rothbarts beskydd och heroinet han förser dem med. I kampen mellan det onda och det goda är begäret till droger och kärlek centralt. Kan kärleken bryta förtrollningen, precis som i originalsagan?

 

Dansarna, totalt 10 stycken till antalet, har medverkat i Bounce uppsättningar tidigare eller valts ut genom audition. Jennie Widegren (Bounce) dansar rollen som mamman och i rollen som den svarta svanen Odile ser vi Ambra Succi (Bounce). Den vita svanen Odette dansas av Maria Andersson, som Sigfried ser vi Robert Malmborg och Rothbarth dansas av Daniel Koivunen.

 

 

 

Pet Fair 2012

Kistamässan

Söndag

(Mässa)

Image of Pet Fair 2012

 

 

På Husdjursmässan träffar du våra vanligaste husdjur, tittar på smådjursutställningar, katt- och hundutställningar, hundagility samt möter exotiska reptiler och fåglar. Ta del av hela utbudet av akvarier, marsvinsutställningar, kaninhoppningar, tävlingar, tillbehör och mycket, mycket mer.

 

Hemsidan kommer att uppdateras kontinuerligt vartefter aktiviteterna blir klara.

 

I lantgårdsmontern umgås du med kor, kalvar, grisar, höns och getter som ger den genuina bondgårdskänslan. Barnen kan prova på ponnyridning och gosa med kaniner och marsvin i klapphagen.

 

 

Hittar du ditt favoritdjur på mässan? Kaninen, marsvinet, hamstern, degusen, gerbilen, illern, igelkotten, råttan eller musen? Här träffar du alla! Möt fåren och karda deras fantastiska ull i fårhagen, lär dig mer om våra fyrbenta vänner vid katt- och hundavdelningen.

Vi bjuder självklart även på exotiska och spännande djur som papegojor, ödlor, grodor ormar och akvariefiskar.

 

 

 

Möt utställarna med foder och tillbehör, prata med dem om just ditt djurs behov.

 

 

 

Det du inte kan göra på mässan är att köpa hem ett levande djur! Kom gärna hit och lär känna djuren, men ett köp ska vara väl genomtänkt, då ett husdjur ska tas väl hand om under hela dess levnadstid!

 

Tyvärr kan vi inte tillåta besökare att ta med sig sina egna husdjur in till mässan. Enbart utställnings- och tävlande djur får komma in.

 

 

 

Hedda Gabler

Dramaten

Söndag

(Teater)

Image of Hedda Gabler

 

 

 

Hedda Gabler har just gift sig med den lovande forskaren Jörgen Tesman. Ett val främst baserat på status och ekonomi. Deras nya hem är köpt för lånade pengar, med makens utlovade professur som säkerhet. Vardagen ska just börja, och hon är redan dödligt uttråkad.

 

 

 

När det visar sig att hennes gamla kärlek Eilert Lövborg, som även råkar vara makens akademiska rival, har blivit både nykter och publicerat ett veritabelt mästerverk blir framtiden allt mer osäker. Vad händer om Eilert kniper professuren? Hur blir det med deras ekonomi? Och vad har hon då gett sig in på? Hedda har alltid önskat att ta makten över en annan människa och nu får hon en utmärkt anledning. Utan att veta om det tar hon sats mot avgrunden.

 

 

 

Hedda Gabler är en av teaterhistoriens mest omdiskuterade roller. Å ena sidan elak och manipulativ, å andra sidan ett uttryck för en maktlös människa utan möjlighet att påverka sitt liv.

 

 

 

Angels in America

Stockholms Stadsteater

Söndag

(Teater)

Image of Angels in America

 

 

New York 1985. Ronald Reagan är president i USA och ännu finns det ingen bromsmedicin för den nya tidens sjukdom, aids. Den som urskillningslöst och jämlikt drabbar homosexuella, narkomaner, hemlösa och stjärnadvokater.

 

Prior, en ung man med anor från själva moderfartyget Mayflower, har fått ”dödsängelns kyss” på sin skuldra – en första varning. Tyvärr har hans pojkvän Louis ingen talang för döden. Han drar.

 

Mormonhustrun Harper oroar sig för ozonskiktet, ensam i lägenheten medan hennes man Joe har sina hemligheter.

 

Advokaten Roy Cohn är en heterosexuell man med makt som ligger med män. Men också Roy får smaka på maktlösheten.

 

Angels in America är en poetisk, febrig och ömsint skildring av en tid, en storstad, en smältdegel av människor, nu levande och döda, förenade i ett ögonblick av historien.

 

 

 

No Man´s Land

Stockholms Stadsteater

Söndag

(Teater)

Image of No Man´s Land

 

 

 

Två mogna herrar i Londonnatten. Spooner och Hirst möts – över åtskilliga sejdlar öl – på en pub i Hampstead. De fortsätter hem till Hirsts villa, dricker vidare, diskuterar litteratur, ifrågasätter varandra, minns fel, talar sanning eller ljuger vilt. Och vad är alls sanning på Hampstead Heath? Var herrarna verkligen bekanta i Oxford? Är de båda verkligen författare? Har Hirst förfört Spooners fru? Och var det Spooner som drunknade i Hirsts dröm? Eller är det kanske bara spriten som är riktigt sann här?

 

 

 

Miss Julie

Stockholms Stadsteater

Söndag

(Teater)

Image of Miss Julie

 

 

 

Vad vill unga vackra bortskämda Julie?

Det är midsommarafton och hon riktar sin blick mot Jean, Kristins trolovade.

Vad kan Kristin göra?

Både hon och Jean är anställda av Julies far.

Julie får sin natt med Jean.

Men vad kostar den?

 

Helena Bergström debuterar som teaterregissör med Strindbergs relationsdrama från 1889 – en svetslåga om makt, självbevarelsedrift och överlevnad.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Göteborg

 

 

 

 

 

 

 

 

GOTHIA INNEBANDY CUP

Göteborg

Söndag

(Sport)

Image of  GOTHIA INNEBANDY CUP

 

 

Gothia Innebandy Cup är väldens största innebandyturnering för ungdomar. Spelas varje år under trettonhelgen i Göteborg.

 

Till Gothia Innebandy Cup är alla lag välkomna. Enda förbehållet är att föreningen är registrerad hos respektive nations Innebandyförbund.

 

Tävlingen inleds med gruppspel. Varje lag delas in i grupper om 4-5 lag där alla möter alla i en enkelserien. De två främst placerade lagen i gruppen går vidare till A-slutspel, övriga lag i gruppen går till B-slutspel. Slutspelet sker efter cup-system, dvs utslagnings-metoden.

 

 

 

My Dog

Svenska Mässan

Söndag

(Mässa)

Image of My Dog

 

 

 

MyDOG är Nordens största hundevenemang. Förutom hundutställning finns det en fullmatad tillbehörsutställning, uppvisningar, rasklubbstorg, freestyletävlingar och rallylydnad. Välkomna!

 

 

 

 

Gunhild Carling Jazzvarité 2012

Göteborgs Konserthus

Söndag

(Konsert)

Image of Gunhild Carling Jazzvarité 2012

 

 

 

I Januari 2012 är det dags igen för Gunhild Carling och Carling

Big Band att återigen ge sig ut på sin årligen återkommande

varietéföreställning. Det kommer bjudas på storbandsjazz i

30-40-talsstil med solistinsatser och dansuppvisning av den

världsbekanta Lindy Hop-truppen “Harlem Hot Shots” samt klassiska

varieténummer som svävande damer, akrobatik och humor.

 

 

 

 

FRIDA KAHLO & DIEGO RIVERA

Göteborgs konstmuseum

Söndag

(Konst)

Image of FRIDA KAHLO & DIEGO RIVERA

 

 

 

Göteborgs konstmuseum presenterar för första gången i Sverige en utställning där de mexikanska konstnärerna Frida Kahlo & Diego Rivera ställs ut tillsammans. Verken tillhör Jacques and Natasha Gelman Collection of Mexican Art.

 

Samlingen skapades av makarna Jacques och Natasha Gelman som båda utvandrade från Europa till Mexiko i slutet av 1930-talet, Den ryskfödde Jacques Gelman (1909- 1986) blev i Mexiko en framgångsrik filmproducent. Med sitt stora konstintresse rörde han sig hemtamt bland konstnärer och filmstjärnor i New York och Mexico City. I Mexiko träffade han sin blivande fru Natasha Zahlka Krawak (1911-1998) som hade flytt från Tjeckoslovakien undan den nazistiska invasionen. Paret gifte sig 1941 och blev stora konstsamlare och mecenater. Paret Gelman gjorde noggranna val men köpte många verk av varje konstnär vilket gav dem personligt präglade samlingar av de konstnärer som intresserade dem.

 

 

 

 

 

 

 

 

Malmö

 

 

 

 

 

 

 

GERHARD NORDSTRÖM

Malmö konsthall

Söndag

(Konst)

Image of GERHARD NORDSTRÖM

 

 

Gerhard Nordström, född 1925, har under större delen av sitt konstnärskap tydligt tagit ställning mot maktmissbruk och miljöförstöring. I sin konst skildrar han på ett direkt och oundvikligt sätt krig, sociala orättvisor och konsumtionssamhällets konsekvenser. Han fick sitt stora publika genombrott i början på sjuttiotalet med sviten Sommaren 1970, målningar som idag betraktas som några av de viktigaste i den svenska 1900-talskonsten.

 

Gerhard Nordström började sin konstnärliga karriär tidigt. Redan som fjortonåring kom han in på Skånska Målarskolan i Malmö och tre år senare blev han antagen vid Konstakademien i Stockholm, där han studerade i omgångar under åren 1943-1949. På elevutställningarna blev han uppmärksammad och uppskattad av kritikerna som såg honom som en ung, lovande målarbegåvning. Trots sina framgångar med måleriet var det grafiken som under femtio- och sextiotalet kom att spela en central roll för Gerhard Nordström. Femtiotalets färg- och formexperiment bidrog till att han till slut upplevde måleriet som ett innehållslöst stiliserande, med dess allt för snäva inriktning på geometri och abstraktion. Han hamnade i en konstnärlig kris, eftersom han tyckte att måleriet var otillräckligt som uttryckssätt.

 

Grafiken blev den vändpunkt han behövde för att komma vidare i sitt konstnärskap – den gav honom ett friare förhållande till konsten. Istället för att fokusera på måleriets problematik kunde han koncentrera sig på det svartvita och dess förutsättningar för att skapa form och volym. Hans grafik präglades under femtiotalet av ett kubistiskt formspråk som efter hand blev alltmer abstrakt. På sextiotalet blev det politiska budskapet mer och mer framträdande i hans grafiska blad, och innehållet blev viktigare än formen. Med bilder som Hjälten, Maktspelet, Konsumentupplysning och Kunskapens frukt visar Gerhard Nordström det brutala och meningslösa i militära ideal och krig. Han gör det lika direkt och oförskönat som Francisco Goya gjorde 200 år tidigare i det grafiska verket Krigets fasor (Los Desastres de la Guerra).

 

Parallellt med grafiken började Gerhard Nordström mot slutet av sextiotalet även att använda sig av måleriet i sin kritik av kriget och dess meningslöshet. Det gjorde han med sina antimilitära ”planscher”, ett måleri som påminner om äldre tiders skolplanscher med tydligt, pedagogiskt bildspråk. I målningarna kopplade han samman bild med text, exempelvis citat från militära instruktionshandböcker, för att budskapet skulle bli tydligare. På så sätt lyckades han att förmedla det fullständigt absurda och omänskliga i all form av krigföring.

 

Det antimilitaristiska budskapet återkommer ännu starkare i målerisviten Sommaren 1970. Berörd av bilder från den amerikanska tidskriften Lifes reportage om Vietnamkriget och massakern i Song My 1968, bestämmer han sig för att skildra det skoningslösa våldet på ett sätt som vi inte upplevt det tidigare. Kriget med dess ohyggliga konsekvenser har aldrig varit så närvarande som nu när det utspelar sig i en miljö vi känner igen. Mitt i det idylliska svenska sommarlandskapet ser vi lemlästade kroppar, döda kvinnor och barn – resultatet av totalt ofattbara övergrepp och våldshandlingar.

 

Gerhard Nordströms politiska och samhälleliga engagemang återspeglas i de verk som skildrar vår miljö och människans påverkan på den. Även om verken inte är lika direkta i sin kritik som när han skildrar krig och övergrepp finns det ett tydligt ställningstagande mot den miljöförstöring och misshushållning som hotar vår natur. Han gör bland annat en serie målningar där han skildrar något av det mest väsentliga för vår överlevnad – jorden.

 

 

 

FRANCISCO GOYA – The Disasters of War

Malmö konsthall

Söndag

(Konst)

Image of FRANCISCO GOYA - The Disasters of War

 

 

 

The best-known graphic work of Spanish artist Francisco Goya (1746–1828) is Los Desastres de la Guerra, known in English as The Disasters of War. Its message remains just as relevant today. Goya’s etchings depict for the first time war from the viewpoint of the civilian population’s suffering, without any attempt to soften the impact. We are ruthlessly presented with the brutality of war and the inhumanity of mankind. The etchings are an intense visual report of a barbaric behaviour that has since been repeated and is still continuing around the world today.

 

Goya began working for the Spanish royal court painting cartoons* for tapestries, before gradually becoming the official court painter. Concurrently with his career as a portrait painter, he did a number of commissions for the Catholic Church in Spain. After suffering a severe illness that confined him to his bed and left him deaf, Goya changed his work method in about 1793. He continued to do commissions but also began working on his own choice of subject matter. In these latter works he expressed his own thoughts and ideas, and his style became freer and more expressive. In 1824 he moved to France for political reasons and died four years later at the age of 82.

 

These more personal works by Goya include the graphic series The Disasters of War, which consists of 80 [82] etchings. Produced between 1810 and 1820, the series contains gruesome illustrations of the Spanish struggle for independence. The French army had invaded Spain in 1808 and Napoleon had placed his brother on the Spanish throne. This led to an uprising in Madrid and sparked off Spain’s war of liberation (part of the Peninsular War), during which guerrilla-like methods were used up until 1814.

 

The Disasters of War was first published in 1863, 35 years after Goya’s death. This delay was probably because Goya himself did not dare to publish such images – which would have been political dynamite at that time – for fear of the consequences. The pictures can be divided into three main topics: events from the war (nos. 1–47), the famine in Madrid during Napoleon’s siege of the city (nos. 48–64), and critical comments on the political situation in Spain (nos. 65–80).

 

The wartime events are depicted with a powerful realism and a mercilessness that are hard to protect oneself against. The impact is reinforced by the short comments engraved beside the pictures, such as “It’s impossible to look at this” or “This is too much!” It is thought that these comments are based directly on Goya’s own notes. He presumably witnessed many of the horrendous scenes that he depicts or heard about them from friends and acquaintances.

 

The famine in Madrid from 1811 to 1812, which in Spanish is usually called “Año del Hambre”, the year of hunger, took more than 20,000 human lives. Madrid’s civilian population suffered terribly during Napoleon’s long siege of the city. Goya’s strongly drawn moments in time give hunger a face. Their focal point is always on the individual rather than on the historical course of events. We encounter emaciated people, both alive and dead.

 

The last etchings in the series focus on the situation in Spain immediately after the war, and are a devastating criticism of the subsequent power struggle between the country’s new rulers and the Church. In his satire, Goya uses various allegorical scenes and addresses topics such as the Inquisition and the use of torture.

 

The black-and-white graphic style suited Goya and he was a master at building up an image by using sharp contour lines combined with the chiaroscuro technique used in painting. He is said to have stated: “in art no colour is needed, I just see light and shadow.” Goya always based his copper plates on drawings, and a number of the original drawings for The Disasters of War are extant. Often, as in The Disasters of War, he combined various graphic techniques such as line etching, aquatint and engraving.

 

Over the years many artists have been influenced and inspired by The Disasters of War. One of them is Gerhard Nordström, whose works can be experienced at the same time at Malmö Konsthall in a major retrospective.

 

The exhibition is organized in cooperation with Norrköpings Konstmuseum. Welcome to the opening Friday December 16, 5-9 p.m. Director Jacob Fabricius wlecomes at 7.30 p.m. Helena Persson, Director of Norrköpings Konstmuseum, presents the exhibition.

 

 

 

 

Mode utan Midja

Malmö Museer

Söndag

(Konst)

Image of Mode utan Midja

 

 

 

 

Från 17 april 2011, Malmö Museer, Slottsholmen

 

 

 

 

Mode utan midja berättar om 1920-talets kvinnomode men sätter också in modet i ett socialt, ekonomiskt och kulturellt sammanhang. “Det glada 20-talet” var ett decennium som innehöll både orubblig framtidstro och historiens värsta börskrasch.

I utställningen visas ett stort antal 20-talskläder, både vardags- och festmode, samt ett urval målningar och skisser.

 

Djupt påverkade av första världskrigets tragedier och våldsamma turbulens uppstod i 1920-talets början stilen “den nya sakligheten” som blev ledande i Sverige vid sidan av dess motpol expressionismen. Den nya sakligheten kännetecknas av detaljrika, skarpt tecknade samtidsskildringar. I svala porträtt framställdes det nya kvinnoidealet. Den moderna kvinnan var slank och androgyn, hade en kort pojkfrisyr, bar klänning utan markerad midja, och skildrad som befriad från alla starka känslor. I expressionismen experimenterade man med förenklade former, förvrängningar, dekorativ ytverkan och förhöjda färger.

 

Konstnärernas intresse för film, scenografi, kabaré, och dans kom också att prägla tidens konst och mode.

 

 

 

They became friends

Rönnquist & Rönnquist

Söndag

(Konst)

Image of They became friends

 

 

 

Grafik av: Thomas Di Leva, Lasse Berghagen,

Plura Johnsson, Petra ‘September” Marklund,

Barbro ‘Lill-Babs” Svensson, Christer Sandelin

och Petter Alexis.

 

Sju musiker och artister ur TV-serien Så mycket bättre målade varandras porträtt. Nu finns porträtten som grafiska blad för var och en som älskar konst med attityd och bredd.

I artisterna har vi hittat både välkända, älskade musiker och artister, men som samtidigt är mer eller mindre oetablerade som bildkonstnärer, säger Caroline Asplund på FoKo.

 

 

 

Fredrik Roos stipendium 2011

Moderna Museet Malmö

Söndag

(Konst)

Image of Fredrik Roos stipendium 2011

 

 

Den Malmöbaserade konstnären Oskar Mörnerud är den första mottagaren av det nyinstiftade Fredrik Roos stipendium, ett av Sveriges största konststipendier som specifikt vill stödja unga konstnärers utveckling. I utställningen Panorama/Midbody presenteras ett helt nytt verk.

 

Oskar Mörnerud (1976) är utbildad på Kungliga Konsthögskolan i Stockholm och bor och arbetar i dag i Malmö. Hans konstnärskap genomsyras av ett intresse för perceptionens mekanismer, ordens begränsningar och verklighetens mysterium. Oskar Mörnerud arbetar med skulptur och installationer, men har kanske främst uppmärksammats för sitt måleri där han använder fotografier, illustrationer och delar av tidningssidor som förlagor i nya och häpnadsväckande sammanhang.

 

 

 

Oskar Mörnerud återkommer i sitt konstnärskap till relationen mellan den yttre världen och den inre världsbilden. Vad är det vi inte ser när vi ser och hur styr språket och inlärda referensramar hur vi systematiserar våra sinnesintryck och bygger samman vår världsbild? I installationer baserade på ett fragmenterat måleri – och med starka beröringspunkter till biologi, religion och språk – utforskar han hur vi tillägnar oss världen genom våra kroppar, genom matsmältningsapparaten och på cellulär nivå.

 

 

 

I det nya verket Panorama/Midbody, som presenteras för första gången på Moderna Museet Malmö, sammanför Oskar Mörnerud en illusorisk målartradition – panoramat – med cellbiologin. Verket utgörs av en drygt sju meter lång målning som i det svartmålade galleriet framträder som en projektion. Fragmenterade bilder och geometriska figurer bildar i målningen två sammanlänkade ovaler som påminner om hur en cell kopierar upp sin kromosomuppsättning för att sedan dela sig i två dotterceller. Ovalerna möter oss som två gigantiska ögon och genom dessa ögon bjuds vi ett panorama över en fragmenterad värld. Verket kan beskrivas som ett mellanting mellan en målning och en text och bjuder oss att reflektera över gränssnittet mellan världen och vår världsbild.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Dagens Aktiviteter

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Stockholm

Turner, Monet & Twombly

Hours: 10:00 – 18:00

Nick Brandt

Hours: 10:00 – 21:00

Margaret M. de Lange

Hours: 10:00 – 21:00

Aitor Ortiz

Hours: 10:00 – 21:00

Inka- Gold Treasures

Hours: 10:00 – 20:00

Pet Fair 2012

Hours: 10:00 – 17:00

Skimrande silver

Hours: 11:00 – 17:00

At Gods and Goddesses

Hours: 11:00 – 17:00

Peredvizjniki

Hours: 11:00 – 17:00

The four seasons

Hours: 11:00 – 17:00

Miss Julie

Hours: 13:00 – 14:50

Come Running

Hours: 14:00 – 16:00

Misantropen

Hours: 15:00 – 17:00

Hedda Gabler

Hours: 15:00 – 17:00

Swan Lake

Hours: 15:00 – 16:15

Angels in America

Hours: 15:30 – 17:30

Lucky Per’s Journey

Hours: 16:00 – 18:00

Persona

Hours: 16:00 – 18:30

No Man´s Land

Hours: 18:00 – 20:00

William Shakespeare’s collected works

Hours: 19:00 – 21:00

Hair

Hours: 19:00 – 21:00

Göteborg

GOTHIA INNEBANDY CUP

Hours: 08:00 – 00:00

My Dog

Hours: 09:00 – 17:00

18th century Gothenburg

Hours: 10:00 – 17:00

Favorit – vs. hatobjekt

Hours: 11:00 – 17:00

STENA 15

Hours: 11:00 – 17:00

JAN LÖÖF

Hours: 11:00 – 17:00

FRIDA KAHLO & DIEGO RIVERA

Hours: 11:00 – 18:00

Vilhelm Hammershøi

Hours: 11:00 – 17:00

Gunhild Carling Jazzvarité 2012

Hours: 18:00 – 20:00

New Year’s concert Schönbrunn Castle Philharmonic

Hours: 18:00 – 00:00

Malmö

Mode utan Midja

Hours: 10:00 – 16:00

Graphics loves photography

Hours: 10:00 – 16:00

White Lines – Sophie Tottie

Hours: 10:00 – 16:00

Scene Change

Hours: 11:00 – 18:00

Fredrik Roos stipendium 2011

Hours: 11:00 – 18:00

FRANCISCO GOYA – The Disasters of War

Hours: 11:00 – 17:00

GERHARD NORDSTRÖM

Hours: 11:00 – 17:00

They became friends

Hours: 12:00 – 18:00

Oslo

Easter Island, Myths, and Popular Culture

Hours: 10:00 – 17:00

… Giacometti, Hodler, Klee … Modern Masters from Switzerland

Hours: 10:00 – 18:00

PER INGE BJØRLO

Hours: 11:00 – 17:00

Absolutt installasjon

Hours: 11:00 – 17:00

The City & Blindern

Hours: 11:00 – 17:00

Saskia HOLM KVIST – In TRANSLATION

Hours: 11:00 – 17:00

sunday digestive : Line Kåsa

Hours: 19:30 – 21:30

Köpenhamn

The Human Comedy

Hours: 10:00 – 17:00

Re:Constructed Landscapes

Hours: 10:00 – 17:00

European Art 1300-1800

Hours: 10:00 – 17:00

Danish and Nordic Art 1750-1900

Hours: 10:00 – 17:00

French Art 1900-30

Hours: 10:00 – 17:00

KLEE & COBRA

Hours: 11:00 – 18:00

LOUISIANA CONTEMPORARY

Hours: 11:00 – 18:00

Champagne!

Hours: 16:00 – 18:00

Lock Up (UK/SE)

Hours: 21:00 – 23:00

 

Leave a comment